Sunday, April 3, 2011

Ik ben Floor

Haay Sweeties!
Ik heb besloten om hier een blog te beginnen.
Meer dan een jaar lang heb ik op Girlzblog gezeten, maar ik ben daar mee gestopt omdat je daar niet veel foto's en stuff kwijt kan. Voor degenen die mij niet kennen zal ik wat over mezelf vertellen.

Ik ben Floor Daasvand en 17 jaar. (geb. 06-03-1994)
Bloggen is een onderdeel van mijn dagelijks leven geworden.
Mijn interesse gaat uit naar normale meisjesdingen zoals beauty en fashion. Ik ben trots op mijn eigen stijl omdat ik me niks aantrek van wat anderen zeggen. (dat heeft heel veel moeite gekost hoor!) Vandaar ook dat mijn blogs Floor' s Style heten.

Als je nog meer over mij wil weten, vraag dat dan gerust!


2 comments:

  1. Haaaaai Flooorrr ♥

    Hahaha jaa ik was ook gestopt op girlzblog. Je kan er idd niet veel foto's enzo op zetten en helemaal geen filmpjes enzo. Dus dan is dit toch wel wat leuker. En hier kun je gewoon veel meer op enzo :)

    Naja ik kende je natuurlijk al hihi

    xxx ♥♥

    ReplyDelete
  2. Floortje <3.

    Echt leuk dat je nu ook blogspot hebt. :D
    En ik ga je natuurlijk ook volgen, en vaak op je blog kijken <3.

    xoxo.

    ReplyDelete