Thursday, May 19, 2011

Examens 3/7

De eerste examenweek zit er voor mij alweer op. Ik heb deze week 3 van de 7 examens gehad. De vakken waren Beeldende Vorming, Nederlands en Biologie. Nederlands en Biologie gingen volgens mij wel goed, Beeldende Vorming wat minder. Nu dus nog 4 examens te gaan. Ik kijk vooral op tegen wiskunde! Ik snap achteraf niet waarom ik dat nou in mijn pakket heb gestopt. Nouja, ook weer wel, want vorig jaar was ik heel goed in wiskunde.

De vakken die ik volgende week nog moet doen zijn:
Geschiedenis
Wiskunde
Engels
Aardrijkskunde


Ik ga dus morgen en zaterdag weer leren, maar natuurlijk blijf ik nog wel dagelijks een artikel schrijven. Ik hoef namelijk er opzich niet zo heel veel meer voor te doen, alleen de dingen die ik moeilijk vind om te onthouden nog ff doorlezen en dan ben ik er klaar voor!

Hebben jullie op dit moment ook examens? Zo ja, welke vakken heb jij in je pakket?
Zo niet, welke opleiding zit je en in welk jaar?

2 comments:

  1. wat fijn dat het toch nog goed ging! heel erg veel succes met leren etc.!

    ReplyDelete
  2. Veel succes nog hé verder!
    Ik moet nog lang geen examens, hahaha, ik zit nog op de basisschool.

    ReplyDelete