Wednesday, May 25, 2011

In strijd met mijn gewicht

Dagelijks ga ik de strijd aan met mijn eetstoornis NAO. Mijn leven staat volledig op zijn kop door deze stoornis. Elke week houd ik jullie op de hoogte over de ups en downs en natuurlijk het aller belangrijkste om in de gaten te houden: mijn gewicht

Afgelopen week was erg stressvol, vanwege mijn examens. Ik heb wel de afgelopen week redelijk veel gesnoept. Toch ging het weer achteruit met mijn lichaam. Vooral gisteren, mijn maag was helemaal van streek! Ik heb eigenlijk weer de wat normalere porties gegeten, behalve zondag want toen had ik familiedag. Nouja, voor mij waren het redelijke porties, laat ik het zo zeggen. De ene dag wel wat meer dan de andere en de ene dag wel wat voedzamer dan de andere. Maar het was dus weer tijd voor de weegschaal!


Ik vond het zoals gewoonlijk weer erg spannend! Aan de ene kant was ik bang dat ik was afgevallen, aan de andere kant was ik bang dat ik was aangekomen. Wat blijkt? Ik ben weer terug gevallen op een gewicht van 43,8KG de 2kilo's die er vorige week bij waren gekomen zijn nu spoorloos verdwenen! Zonder dat ik er moeite voor gedaan heb! Waarschijnlijk heeft dat te maken met alle stress van deze week. Want ik zelf vind dat ik deze week redelijk gegeten heb! Ik heb namelijk een periode gehad dat ik leefde op iets meer dan avondeten, dus het kan altijd erger! Ik durf het bijna niet tegen Michiel te zeggen dat ik weer ben afgevallen, want ik ben bang dat hij dan ZIJN eetgewoontes op mij toe wil passen en hij eet echt veel! Maarja, hij heeft zo'n lichaam dat hij kan eten wat hij wil zonder aan te komen. Ik ben benieuwd hoe het er volgende week voor staat!

Oja, voor ik het vergeet. Vanavond beantwoord ik weer wat vragen maar ik heb er nog niet zoveel gekregen! Laat dus asjeblieft je vragen achter en wie weet beantwoord ik jouw vraag vanavond!

2 comments:

  1. goed zo ;)
    veel succes!
    ehm, ik heb niet echt een vraag
    xx

    ReplyDelete
  2. aii wat vervelend van die kilo's! nou heel veel succes. en ik hoop voor je dat alles snel goed komt.

    en over je comment; ik denk dat ik 5 of 6 interviews in een week doe. en dan de rest gewone berichtjes. ik heb nu namelijk 24 interviews nog te gaan. lekker veel haha.

    ReplyDelete