Saturday, June 18, 2011

Cadeautjes

Sorry dat er gisteren geen artikel is gekomen, maar ik was bij mijn zus dus kon geen productfoto's en zo maken en ik had verder niet echt inspiratie. Maargoed vandaag post ik een extra artikel (vanavond komt er nog 1)

Deze foto is gemaakt bij ons in de tuin, afgelopen woensdag net na de uitslag...


Ik kreeg van Amber de vraag wat ik hierna zal gaan doen en omdat het wel bij dit artikel past zal ik die vraag nu gaan beantwoorden i.p.v wachten tot Questiontime. Na de vakantie zal ik starten met de opleiding Styling Design. Na deze opleiding kun je aan het werk in de presentatiebrance bijv:
  • Bij een etalage-, styling- of decoratiebedrijf
  • Bij een winkelbedrijf met een eigen presentatieteam
  • Als zelfstandig ondernemer
  • Als freelancer
  • Maar je kunt ook doorstromen naar het HBO (op dit moment lijkt me dat de beste keuze, maar misschien veranderd dat nog aangezien ik eerst toch 4 jaar op het MBO zit)
Mijn droom is namelijk om de jongere artiesten (in Noorwegen bijv.) te mogen stijlen of bij een modeblad te werken of een eigen styling bedrijf te beginnen, maar om in dat wereldje te belanden zul je wel moeten opvallen. De wereld om bij modebladen en etc. te komen is zo ontzettend hard en er zijn zoveel mensen die die droom hebben dat je dus moet proberen eruit te springen. En ik zal er dan ook heel hard voor gaan werken want ik wil niets liever dan dat deze droom uit komt!

Gisteren toen ik bij mijn zus kwam kreeg ik 3 cadeautjes!! Natuurlijk laat ik ze even aan jullie zien :)

Geniaal Tegeltje!

Een Nail Art set

En een bak waar je je make-up in kunt doen, maar ik zal dat gebruiken voor mijn kwasten.

Wat wil jij later worden?

2 comments:

  1. gefeliciteerd!
    haha dat tegeltje is echt leuk
    ik had ooit een t-shirt waarop stond
    ben ik einddelijk 16 krijg ik zo kut t-shirt
    blijft leuk :)

    ReplyDelete
  2. Leuke cadeautjes en leuke foto!! Klinkt leuk, die opleiding en de kanten die je ermee op kan!! xx

    ReplyDelete