Tuesday, July 19, 2011

Beauty by fancy

Vorige maand of begin deze maand (ik weet het niet eens meer) zat er een oogschaduwpalletje bij de Fancy. Natuurlijk was ik hier erg benieuwd naar!



Ik vind het design op de voorkant erg leuk! De kusjes zijn gemaakt van woorden die met beauty te maken hebben.



De pigmentatie is echt niks... Na 1 veeg is het ook alweer van je arm af. Maar als ik deze twee kleuren moet vergelijken dan is de roze nog redelijk vergeleken met de groen. Van de groene kwam bijna niks af. Nog een minpuntje is dat bij mij het palletje niet meer afsluit... Erg jammer. Ik denk niet dat ik dit echt zal gebruiken, maar we zullen wel zien.

5 comments:

  1. Is altijd zo jammer, zit er iets leuks bij een tijdschrift en dan is het niks!
    Misschien kan je hem mengen met een beigekleur die wel goed is, dan wordt de kleur lichter maar de pigmentatie waarschijnlijk beter.

    xo,

    ReplyDelete
  2. Ja inderdaad een goed idee van Janna.
    Als ik heel eerlijk ben zie ik de swatches bijna niet omdat de foto wat onduidelijk is.

    ReplyDelete
  3. Hahaha oké dan snap ik je inderdaad wel.

    Nog een fijne dag, ik moet helaas gaan werken van 11 tot 5..

    ReplyDelete
  4. De foto's zijn echt héél erg slecht, sorry..

    ReplyDelete
  5. Handig zo'n dingetje bij een tijdschrift! Maar meestal is het niet van zo'n enorm goede kwaliteit... Dat is jammer inderdaad!

    Leuke blog! Zullen we elkaar volgen?
    http://www.annaeva.blogspot.com

    ReplyDelete