Friday, July 22, 2011

Column; Be yourself.


Deze week was anders dan vorige week, ik heb me dagen heel erg down gevoelt. Wat wel jammer was, want down zijn vind niemand leuk right? Maar voor de rest gaat het super! Ik ben de laatste tijd aan het uitzoeken ‘who is Renate?’ Jep.. ik weet het eerlijk gezegd echt niet. Ik ben zoveel kanten opgesleurd. Deed altijd maar wat een ander wilde, maar wat wilde Renate? Waar hield Renate van? Ik heb er eigenlijk nooit specefiek over nagedacht. Vandaar dat ik het nu wel doe! Ik merk ook echt dat ik lef begin te krijgen. Al is het bij iets simpels, een paar oorbellen die wat gewaagder zijn. Nagellak kleurtje? Zelfs een gewaagde haar kleur ben ik van plan! Ik droeg altijd alles heel neutraal, omdat het zo bij mij op school was. En uit angst om gepest te worden, bleef ik ook maar op de achtergrond. Maar weetje? Hoe saai dat is! Ik ben liever opvallend en mezelf en dat ik gepest word, dan saai en dat ik niet mezelf ben en dat er geen mensen zijn die me pesten. Want er zullen sowieso altijd mensen zijn die je niet mogen, en ik weet hoe moeilijk dat is om dat te accepteren. Maar that’s life! En ik wil graag meisjes die dit lezen, en net als ik zijn.. mee duidelijk maken; just do it! Al wil je je haren paars verven! Ik zou het gewoon doen. Want uiteindelijk vinden mensen je alleen maar cool, dat jij dat lef hebt. ;)

Ik heb deze week eigenlijk voor de rest niks spannends beleefd, ik heb gewoon de simpele daily dingen gedaan. Ik heb wel één avond met een vriendin film gekeken. I love step up! Maar ik heb deze film al honderden keren gezien! Dus ik wist al precies hoe die ging haha. Maar ik wilde eigenlijk het liefste I am Number Four kijken. Maar zij wilde liever Black Swan. Dus toen kwamen we er niet uit. Ik wil Black Swan ook zien. Maar ben best een schijtluis! ( want het is een thriller ) Ik heb ook nog een appeltaart gebakken, waar ik uiteindelijk weer is ziek van werd * jeeeej *. Vandaag is me neefje jarig, waar ik dus naar toe ga. He's such a cute child! Hij word al weer 2 jaartjes ;).

See you next week!
Lots of love..

No comments:

Post a Comment