Saturday, July 16, 2011

Column; The first week.


Een column? Het is lastiger dan je denkt! Ik heb zo zitten brainstormen over waar ik het over zou hebben. En het blijft nog steeds lastig! Ik ga jullie gewoon elke week over vertellen wat ik mee gemaakt heb, niet op de manier ‘joh ik was wezen boodschappen doen’ . Haha, nee daar heeft echt niemand iets aan! Gewoon dingen die inspirerend waren, of waar ik me vooral mee bezig hou. Of misschien wel wijze woorden! I have no idea, maar als je geïnteresseerd bent.. lees je gewoon gauw verder! ;)

Deze week was voor mij vooral een moeilijke week, ik kreeg te horen dat het behang dat ik uitgezocht had. Na uren, dagen, weken en zelfs nachten wakker gelegen om te bedenken welk behang ik zou kiezen. En ik eindelijk een keuze had gemaakt, en je raad het al.. heel het boek was gestopt! Er was geen behang meer, de fabriek kapte ermee! Mijn leven stortte even in, het mooiste behang was er gewoon niet meer! Maar ik bleef optimistisch, en ik ben gewoon weer lekker verder gaan zoeken. Maar geloof me, het valt niet mee! Want de winkels hier in mijn kleine dorpje, zijn we allemaal afgeweest. En hadden of té moderne stijl of gewoon de zelfde boeken!

Het is voor de rest ook een hele moeilijke week geweest, ik ben ziek geweest. Echt geweldig.. dus niet! En waarschijnlijk een griepje en stress! Waarom stress? Nou.. i met a boy. ( oke dat is al zowat 3 jaar geleden, maar ik heb hem ontmoet! ) En ik had hem zolang niet gezien, 2 jaar ongeveer niet.. en ik vind hem al zo lang leuk. En ik sprak dus met hem af, op de kermis. En toen ik hem zag, sloeg de paniek toe. En het stomste wat je kon doen op dat moment is, gewoon hem ontlopen. Hij heeft me gelukkig niet gezien, anders had ik het erger gevonden. But i’m still ashamed!

A real loser is somebody who’s so afraid of not winning, they don’t even try!

Me week was een ramp, maar ik hoop dat deze aankomende week iets beter gaat. (: Vast wel! Als ik gewoon even uit ziek, en alsnog naar hem toe ga. Komt alles vast in orde!

Lost of love..

1 comment:

  1. Haha, deze dilemma ken ik! Ik ben zelf ook een perfectionist en dat valt niet altijd even mee. Maar ik raad je aan ga naar de Ikea! Misschien ver weg voor jou maar het is het zeker waard. Ik woon ook zelf in een dorp en hier heb je niks wat echt in de smaak valt bij mij. Dus ik begrijp jou heel goed. En over het schrijven van column ben ik het ook met je eens, het is echt niet gemakkelijk. Veel mensen denken, ik schrijf gewoon iets en daarmee basta. Ik doe dat echt niet. Ik ben zelf uren bezig met 1 artikel. En als die eenmaal af is en online dan ben ik er trots op! Deze blog zet hele goede artikels online en daarom blijf ik check ik dagelijks of Floor een artikel heeft geplaatst! <3

    ReplyDelete