Friday, July 29, 2011

Column; It's not always, how you think it is.


Zien jullie jezelf ook vaak totaal anders dan andere mensen jou zien? Daar kan ik maar al te goed over mee praten. Dat leerde en zag ik vandaag weer. Ik had ruzie met mijn beste vriend, en tja meestal gaan mijn ruzies er met heel veel vervelende argumenten aan toe. En oude koeie uit de sloot halen. En zo ging het er dus als altijd weer is aan toe.
En midden in de ruzie maakte ik mezelf uit voor ' de zwakste schakel ', en hij snapte niet waarom ik mezelf zo zag. Als ik ooit me levensverhaal zou moeten vertellen, zou het me echt een hele dag kosten. Maybe wel een hele week. En mensen zeggen altijd dat ze niet snappen. Hoe het kan, dat als je zoveel ellende, pijn en verdriet hebt. Dat je altijd nog een big smile op je face hebt, en door gaat met het leven en vooral positief blijft. En wat mensen al helemaal niet snappen is, dat ik met me ziektes kan leven. Vooral de pijn die ik ervan heb. Want ik heb het dag in en dag uit, en dat zal ik heel me leven hebben. Elke dag pijn en een beroerd gevoel hebben. En ik heb het redelijk geaccepteerd. Maar alsnog sta ik stevig in me schoenen.

Hebben jullie ook wel is van die momenten? dat je echt minderwaardig over je zelf denkt. Terwel eigenlijk andere je als een voorbeeld zien? ( Zo word het mij altijd verteld, dat het een voorbeeld is dat ik sterk blijf en door ga. )

Lots of love!

No comments:

Post a Comment