Wednesday, July 13, 2011

In strijd met mijn gewicht

Dagelijks ga ik de strijd aan tegen Anorexia. Mijn hele leven staat op zn kop door deze eetstoornis. Elke week hou ik jullie op de hoogte over de ups en downs en natuurlijk het allerbelangrijkste om in de gaten te houden: mijn gewicht 

Sorry dat ik vorige week geen update hierover heb geplaatst maar ik had een probleem: de weegschaal deed het niet. Ik heb nu dus geen idee hoe het er voor staat. Morgen moet ik naar het ziekenhuis in Rotterdam en daar word ik ook gewogen... Ik kijk echt heel erg tegen morgen op, want de dokter die ik daar heb, die weet nog niet van mijn anorexia en mijn moeder ook nog steeds niet... Ik moet dus zien te zorgen dat mijn moeder niet mee naar binnen gaat bij het wegen en meten, zodat ik het aan mijn dokter kan vertellen. Ik denk dat ik mijn ouders pas inlicht als ik eenmaal in therapie ben, dat lijkt mij verstandiger aangezien mijn vakantie anders verkloot word. Ik heb alleen geen idee hoe ik aan mijn moeder moet vragen of ze even buiten die kamer wil blijven, omdat ze dan niet snapt waarom ik dat ineens wil, ze is namelijk gewend om altijd mee naar binnen te gaan.


Hebben jullie tips?

No comments:

Post a Comment