Friday, July 8, 2011

Tag: Sunshine Award

 Ik kreeg deze Award van Laurence van Dresses And Daisies en Bibi van Biebs. Ik vind het een hele eer om de Sunshine Award van deze meiden te mogen krijgen. Bedankt hiervoor!

De regels:

  • Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt
  • Schrijf er een artikel over
  • Beantwoord de 10 vragen
  • Geef het door aan 10 mensen waarvan je vind dat ze het verdienen en vertel hun dat
1. Favoriete kleur: Roze

2. Favoriete dier: Dat zijn er meerdere namelijk Paarden, Dolfijnen en Zeehonden
3. Favoriete nummer: 6
4. Welke parfum draag je vaak: Hypnôse van Lancôme maar dan heb ik de proefverpakking. Het plaatje hieronder is de echte versie:
5. Is er iets wat je altijd draagt en wat bij je past: Alternatieve kleding?
6. Wat is je passie: Het schrijven van blogartikelen en verhalen, dansen en styling.
7. Cadeaus geven of krijgen: Ik kan niet kiezen. Ik vind het leuk om anderen blij te maken met een cadeautje, maar zelf cadeautjes krijgen vind ik ook heel erg leuk!
8.Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt: Goldie van Essence (is al lang niet meer te koop)
9. Favoriete dag van de week: Heb ik eigenlijk niet, maar als ik echt moet kiezen, ga ik toch voor vrijdag. Meestal kan ik dan even lekker uitrusten na een lange week, ook al weet ik dat ik de volgende dag weer moet werken. Op zondag rust ik sowieso uit, alleen weet ik dan dat ik de volgende dag weer naar school moet -.-!
10. Draag je nu nagellak: Ja, zwarte nagellak van de Hema en een witte cracking top coat van Essence

Hierbij geef ik de Sunshine Award aan deze 10 lieve mensen:



9 comments:

  1. Superleuk!
    Lief dat je me hebt getagged...
    (moet ik deze dan ook doen? zoja ik ga 'm na het weekend doen, want ik ga dit weekend weg.)
    xx.

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je me heb getagd! Hij zal zeker binnenkort op mn site komen (:

    ReplyDelete
  3. Leuk, ik ga je meteen eventjes volgen. xx

    ReplyDelete
  4. Leuke tag! echt lief van je dat je me hebt getagt. ik zal deze zeker op mijn blog zetten!
    Wat heb je trouwens mooie nagels zeg;o

    ReplyDelete
  5. Lief dat je mij hebt getagd! Hij komt binnekort op mijn blog! <3

    ReplyDelete
  6. Leuke tag!
    En superleuke achtergrond van je blog ;)

    xoxo ♥♥

    ReplyDelete
  7. dankjewel dat je me hebt getagged!
    ik zal hem zo snel mogelijk op mn blog zetten!
    x!

    ReplyDelete