Thursday, July 28, 2011

Tag: Wat maakt jou echt blij?

Ik heb deze leuke tag van Lisanne overgenomen :)

Van welke mensen om je heen word je blij?
Van alle mensen die me de laatste tijd erg veel steunen in de moeilijke periode. Natuurlijk mijn familie, maar ook mijn beste vrienden en mijn vriendje zijn erg belangrijk in deze tijd.

Van welke make-up producten word je blij? 
Nagellak, er zijn zo ontzettend veel soorten van, ik kan er geen genoeg van krijgen!

Van welke film(s) word je blij?
Lachfilms natuurlijk haha! Ook kijk ik graag naar dans- en romantische films :)


Van welke muziek word je blij?
Dat vind ik echt een hele lastige vraag! Ik word sowieso blij van muziek, tenzij het een heel zielig liedje is. Maar over het algemeen luister ik hele vrolijke muziek :)

Van welke internetsite word je blij?
1. Bloglovin, omdat ik daar alle blogs makkelijk in de gaten kan houden <3
2. Youtube, er gaat eigenlijk geen dag voorbij dat ik daar niet op zit
3. Mijn eigen blog met al die lieve reacties <3


Van welk eten word je blij?
Buitenlands eten! Ik heb niet zoveel met de Nederlandse gerechten...

Van welke momenten word je blij?
Dat is erg verschillend. Bijv als ik iemand weer zie na een hele lange tijd, maar ook kleinere dingen zoals een lieve reactie of een tekening van mijn neefje & nichtje.

Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Als ik echt iets wil, dan ga ik er ook voor. Ik heb grote dromen en ik zet alles op alles om ze waar te maken. En als het niet lukt, dan heb er in ieder geval alles aan gedaan om te proberen het te bereiken.

Van welke hobby word je blij?
Ten eerste dansen. Het is een soort uitlaatklep voor mij. Als ik boos ben ofso zet ik muziek op, ga ik dansen en dan vergeet ik even alles om me heen. Heerlijk is dat! Ten tweede schrijven. Ik blog niet alleen, maar schrijf ook verhalen. Ik hoop ontdekt te worden door een uitgeverij als schrijfster :)

Ik tag iedereen die hem wil overnemen :)

1 comment:

  1. dit is echt een leuke tag!
    Met welke tag had je mij ook al weer getagt?

    ReplyDelete