Friday, August 19, 2011

Gelezen: Loverboy & Girl

Vandaag weer een nieuwe categorie namelijk 'Gelezen'. Ik heb voor deze categorie gekozen, omdat ik op mijn oude blog ook zo nu en dan een review over een gelezen boek ging schrijven. Ik hou namelijk heel erg van lezen! Ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden.




Titel: Loverboy & Girl
Auteur: Joost Heyink
Deel uit een serie: Nee
Waar gaat het over:
Fanny heeft een zomerbaantje bij Mcbill, een klein fastfoodrestaurant. Na werktijd heeft ze afspraakjes met de knappe, charmante Jeff. Maar Fanny weet dat Jeff niet is wie hij lijkt te zijn. Hij is een loverboy, die moet proberen meisjes in zijn macht te krijgen. Fanny's vriendin is het slachtoffer geworden van zo'n loverboy en Fanny is vastbesloten om andere meiden te waarschuwen. Om meer te weten te komen over de werkwijze van loverboys, heeft ze zich laten oppikken door Jeff. Maar langzamerhand raakt ze toch van hem onder de indruk. Zo raakt ze verstrikt in een gevaarlijk dubbelspel: hoe ver kan ze gaan? En heeft ze zichzelf nog wel in de hand?
Mijn mening:
Een deel van dit boek, stond vorig jaar in ons lesboek van Nederlands. Doordat dat fragment erg spannend was ben ik nieuwsgierig geworden en heb een tijdje terug eindelijk het boek geleend van de bibliotheek. Het blijkt dat het stuk wat we op school kregen het enige spannende moment is. Ik vond de rest van het boek eigenlijk niet zo interessant. Ik had er meer van verwacht.
Cijfer op de schaal van 5 tot 10: 6

No comments:

Post a Comment