Thursday, August 25, 2011

In strijd met mijn gewicht

Dagelijks ga ik de strijd aan tegen Anorexia. Mijn hele leven staat op zn kop door deze eetstoornis. Elke week hou ik jullie op de hoogte over de ups en downs en natuurlijk het allerbelangrijkste om in de gaten te houden: mijn gewicht 


Vandaag was mijn 2e gesprek bij de therapie. Het was heel heftig, omdat er terug werd gegrepen naar mijn verleden. Ik moest tot zover mogelijk in detail gaan en dat vond ik best wel vervelend. Ik zat daar bijna te huilen! Ik had sowieso al niet zo goed humeur, want het is sinds gister ook nog uit met Michiel. Maargoed, ik moest ook op de weegschaal! En moet je nagaan dat ik in juli voor het laatst ben gewogen, omdat onze weegschaal het nog steeds niet doet. Ik vond het natuurlijk heel erg eng. Gelukkig mocht ik mijn kleren aan houden, want ik schaam me anders dood. (Ik heb namelijk een mannelijke begeleider) Ik ging dus met kleren aan op de weegschaal staan en durfde zelf niet te kijken. Toen hoorde ik zeggen: 44kg dus dat is zonder kleren ong. een halve kg lichter. Ik wist van te voren niet wat ik moest verwachten, maar ik ben dus weer 1,3 kg kwijt. Ik was in ieder geval blij toen ik eindelijk weg mocht, want ik kon mijn tranen bijna niet bedwingen door het heftige gesprek. Toen ik thuis kwam ben ik gelijk weer op de pc gegaan om met bepaalde personen te praten en die hebben mij weer opgevrolijkt. Ik hoef pas op 14 september weer heen, dus heb ik even de tijd om bij de draaien. 


Ik hoop dat ik binnenkort de weegschaal kan fixen. Next week a new update!



6 comments:

  1. Hey meid, je weet dat je altijd online kan komen om te praten he!

    xx

    ReplyDelete
  2. Wat heftig !
    Heel erg veel succes !!

    ReplyDelete
  3. echt heel erg!
    maar je kan het wel meid, geloof in je zelf. als je iets echt heel graag wilt, dan lukt het je ook. het enige wat je moet doen: is in je zelf geloven.

    ReplyDelete
  4. heftigg! veel sterkte met alles! liefss.

    ReplyDelete
  5. Jeetje, wat vervelend allemaal. Ik vind het echt ontzettend knap dat je hier zo openlijk over verteld op je blog. Ik weet zeker dat al je lezers en lezeressen voor je duimen dat je deze strijd gaat winnen!

    ReplyDelete
  6. veel sterkte! het komt vast goed!

    ReplyDelete