Wednesday, August 24, 2011

Questiontime

Elke woensdag beantwoord ik vragen die ik van jullie krijg via de comments, hyves, msn of email. De vragen kunnen over van alles gaan en ik zal proberen zo goed mogelijk te antwoorden. 


Fien: Die oogschaduwpalletten lijken me wel leuk! Vooral als ze maar een euro per stuk zijn =] En die maskers wil ik ook een keertje proberen. Vond je die zelf ook fijn? Liefs
Ik heb de maskers nog niet uitgeprobeerd. Ik zal dat nog doen en dan breng ik natuurlijk verslag uit op mijn blog :) 


Heb jij nou ook een brandende vraag? Laat hem dan achter in de comments  en wie weet beantwoord ik hem volgende week!

2 comments:

  1. Je moet jezelf niet wijsmaken dat mensen je raar zouden vinden om je kledingstijl. Ik vind dat altijd zo belachelijk dat mensen daar zo stom over kunnen doen! Want het is toch alleen maar cool als iemand ECHT zichzelf durft te zijn? Terwel je eigenlijk ' anders ' bent. En ik beschouw ' anders ' als iets leuks. Want het zelfde zijn als iedereen is toch ook maar saai!?

    Ik heb ook wel een vraag =D! Nou omdat we het pas over ' scene ' hadden. Wist je eigenlijk al heel je leven dat je scene/emo achtig was. Of heb je dat pas ontdekt?

    Liefs.

    ReplyDelete
  2. Ik heb die maskers ook, bij mij werkten ze echt heel goed, ik kreeg er echt een stralende huid van, maar mijn zus kreeg er een hele rode geïrriteerde huid van XD

    ReplyDelete