Friday, September 16, 2011

Eerste schoolweek voorbij

Deze week was mijn eerste echte schoolweek, want vorige week had ik zoals jullie weten introductie. Het viel me gelijk op dat het tempo meteen hoog wordt opgevoerd en dat was wel even schrikken. Je doet echt ongelofelijk veel op zo'n dag. Ik kom dan ook elke dag moe thuis, maar ga dan wel doorwerken aan mijn opdrachten zodat ik er op school minder werk van heb. Met mijn opleiding doe je nou eenmaal veel praktijk werk, maar de andere opdrachten kun je thuis natuurlijk ook mee bezig. Mijn schouders zijn tegenwoordig blauw, want elke dag loop ik te zeulen met een gewone tas (waar af en toe dus ook boeken in zitten) en een tas met laptop + portfolio -.-! Ach, het went vanzelf denk ik dan maar, want dat had ik in klas 1 namelijk ook en ik zit nou eenmaal snel onder de blauwe plekken. Doordat ik zo druk bezig ben met mijn studie kan het zijn dat jullie soms een beetje slappe artikels van mij krijgen, maar ik doe mijn best gewoon goeie artikels te publiceren!

Ik heb deze week ook eindelijk de foto van de etalageopdracht die ik tijdens mijn intake heb gedaan! Ik had beloofd het aan jullie te laten zien, dus bij deze :) 
'

3 comments: