Wednesday, September 7, 2011

introductieweek

Deze week is ook voor mij school weer begonnen. De afgelopen dagen heb ik introductie gehad en dat was erg leuk! Ik zal even vertellen wat we hebben gedaan.

Maadag:
Kennismaking met de klas en coach.
En we kregen de eerste opdracht, namelijk onszelf tekenen en je daarna beschrijven.
Verder kregen we onze schoolpasjes en de d'map, wat dient als portfolio en heel veel info in staat.

Gisteren:
Een grafisch ontwerper kwam vertellen over haar werk, waarna we de eerste hand moesten leggen aan de opdracht 'mijn style'. Maandag moeten we een verslag inleveren + de opdracht mijn style. Daarna gingen we het centrum in en praamvaren. Dat was alleen niet zo'n succes, want het regende. Toen ik gister na de tocht weer op het station kwam, reed de trein voor mn neus weg. Dus ik half uur helemaal verkleumd staan wachten op de volgende trein. Helemaal koud kwam ik thuis aan.

Vandaag:
Dit was simpelweg de leukste dag! We hadden een gezamenlijke dag met alle kunstopleidingen. We werden in groepen verdeeld en gingen allemaal spellen en workshops doen. Het is een leuke manier om mensen te leren kennen. Ik heb daardoor ook contact met een 'soortgenoot', hij doet artiest drama. In de gezamenlijke ruimte werd muziek gedraaid, waardoor een paar jongens ineens gingen freestylen. Dat zette zich al snel om tot een heuse schoolparty en niemand had meer de motivatie om door te gaan met de standaard activiteiten. Het was echt een topmiddag, maar vanaf volgende week is het serieus aan het werk.

3 comments: