Thursday, September 1, 2011

Nieuwe seizoen TVyo van start

Vandaag gaat het nieuwe seizoen van TVyo van start! Voor degenen die niet weten wat TVyo is: Dat is DE online TV-Zender voor en door jongeren. Naast een wel verdiende vakantie is de crew druk bezig geweest met het voorbereiden van het nieuwe seizoen. Het nieuwe seizoen bevat veel nieuwe programma's en we zijn in plaats van 4 keer per week de hele week live! Vandaag starten we om 19:15 met Today en om 19:45 komt YO Musicmeter. Beide programma's zijn nieuw. Het programma wat ik presenteer is elke zondag om 19:15 en dinsdag om 19:00 live te zien. Ik hoop jullie snel te zien in de chat tijdens mijn uitzendingen (maar natuurlijk ook tijdens die van mijn collega's) en dat jullie volop genieten van het nieuwe seizoen! Ga naar www.tvyo.nl voor meer informatie of stel je vragen in de comments.

TVyo, Durf creatief te zijn!


2 comments:

  1. Wat gaaf dat je zelf een programma daar presenteerd!

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat het weer komt! Ik zal wat vaker een kijkje nemen =D ( maar dn moet je me er wel aan herinneren! want anders vergeet ik het weer is ;$ )

    Liefs.

    ReplyDelete