Wednesday, November 16, 2011

Questiontime

Elke woensdag beantwoord ik vragen die ik krijg via de comments, email, msn, hyves, youtube en TVyo. De vragen kunnen over van alles gaan en ik probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden.


Mariette: Wat leuk zeg! Ik doe wel vaker shoots en het blijft leuk, ook de catwalk is echt super vind ik ^^. Ben jij model of moet je het doen voor je opleiding? Ik ben zelf (freelance) model :). 
Ik moet het inderdaad doen voor mijn opleiding. Wij moeten ervaren wat de modellen ook ervaren die wij aan moeten kleden zeg maar. Binnenkort staan we op een motorbeurs in Groningen op het hoofdpodium :)


Amber: Wat is Stargazer African Green €6,90 London? 
Dat is semi permanente verf van het merk Stargazer in de kleur African Green en is te koop bij London :)

Luna: Het lijkt me toch wel leuk, dat maken van een trendboek :), of is het dat niet? Nog veel succes met school! (ll)
Het is wel leuk, maar ontzettend veel werk! Ik heb er zo'n 8uren in gestoken. Ik was echt blij toen ik hem eindelijk af had. Er komt nog een filmpje over!



Luna: hele mooie outfit! vraagje: wat voor artikelen vind je het leukst om te lezen bij andere blogs? ik weet het, geen geweldige vraag, maar het kwam in me op :')
Dat vind ik een hele goeie vraag! Ik vind vooral afwisseling belangrijk, anders ga ik verveeld raken en dan heb ik zoiets van: het zal wel, de groeten. Ik moet geïnteresseerd blijven.:) En van die hele langdradige artikels waarbij je na een paar minuten nog niet klaar bent met lezen heb ik ook een hekel aan, dan ga ik altijd opzoek naar de moraal van dat artikel xD

Bjorn: Schat, je ziet er echt heerlijk uit :$ ik hou echt zo fucking veel van jou<3 hmmmm, ik heb wel een vraag  :p zou je je nog een leven kunnen voorstellen zonder mij? (A)
*bloost* Nee ik kan me echt geen leven meer voorstellen zonder jou! Ik hou echt zoo facking veel van jou dat ik constant aan jou denk :$ Floor <3 Bjorn voor altijd :D

En dan nu nog even een reactie op een opmerking
Amber: Leuke outfit hoor! Maar ik had denk ik toch die riem niet omgedaan omdat je dat vestje al dicht heb zitten, en dat is er druk. De riem kan wel als je het vestje open laat hangen.
*kuchkuch* Dat vestje kan niet open, de knopen zijn enkel versiering... Bovendien to much op z'n tijd vind ik wel leuk en het kan altijd nog drastischer xD

Heb jij nou ook een brandende vraag? Laat hem achter bij de comments en wie weet beantwoord ik jou vraag volgende week!


2 comments: