Saturday, December 10, 2011

TVyo Kersttour

Vandaag heb ik eindelijk een paar medecrewleden ontmoet, waaronder de grote baas. Ze zijn namelijk bezig met een kersttour en gaan langs verschillende stations in Nederland. Ze eindigen in Amsterdam. Ik vond het jammer dat ik zelf niet mee kon, want het ging zo snel voorbij! Gelukkig gingen de opnames goed. De reportage wordt tijdens de kerstdagen uitgezonden. Ook zal er tijdens de kerst YObizz zijn, maar daar horen jullie nog wel meer over! Ik kan niet wachten om ze over 2 maanden weer te zien tijdens de YO Awards. Ik wens de jongens nog heel veel plezier vandaag tijdens de tour en ik kijk uit naar de reportage! <3

2 comments:

  1. Det ser jo kjempekoselig ut søta mi <3. Ik dacht dat je wel wist dat ik een nieuwe blog had, ik volgde je ook al heel lang met dat nieuwe account haha :). Ik was met die oude gestopt, omdat ik het een beetje te openbaar vond zeg maar.

    xx

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat je hun ontmoet hebt :D. Ik moet eigenlijk weer is naar YObizz kijken, als je het weer moet en je bent op msn: meld het even ;$. ( Ik ben nogal vergeetachtig :P )

    Liefs.

    ReplyDelete