Thursday, April 18, 2013

Wishlist: haar accesoires

Hi lovely peeps! <3
De laatste tijd ben ik voor mezelf een lijstje aan het maken wat ik nog heeeeeeeel graag wil kopen. Een paar dingen daarvan wil ik al een tijdje, maar heb ik nog steeds niet kunnen doen. Laten we kijken naar mijn wishlist met dingen voor in/op mijn haar!


Pikachu oortjes, nouja het liefst zelfs een pikachu vest of een compleet kostuum! Ik ken iemand die er een vest van heeft en dat ziet er echt zooo leuk uit! En aangezien ik binnenkort geel met zwart haar heb, leek het me leuk om een pikachu tutorial te maken, maarja dan wil ik dus wel iets van oortjes hebben of zo :)

Spirithood aahhh zo gaaf en zacht, een goede vriend van mij heeft er eentje heel goedkoop kunnen kopen, maar ofcourse toen ik ging kijken waren ze uitverkocht MWEHH! :(

 
Kattenoortjes haarband Ik wou zo'n haarband al voor mijn verjaardag, maar toen kreeg ik dus konijnenoren in plaats van kattenoren... HAHA!

Wat staat er momenteel op jouw wishlist?

Lots of love,
Floor Flawless

4 comments:

  1. Ik vind die spirithood echt gaaf!! is het bont ofzo of kan dit ook voor vegetariers?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is geen echt haar hoor :) maar van dat fluffy spul wat je ook bij van die plushen kussens hebt zeg maar.

      Delete
  2. ohw coool <3 die spirithood vind ik tof hahaha

    ReplyDelete
  3. zo haarband met katte oren heb ik wel eens bij de claires gezien!!

    ReplyDelete