Tuesday, July 2, 2013

Anime-Planet

Hi lovely peeps! <3
Afgelopen week had ik een topic aangemaakt op het forum van Vera Camilla over anime. Een meisje reageerde toen dat een account heeft op een site waar ze alles makkelijk bij kan houden wat ze kijkt, bij welke episode ze is en welke anime series anderen aanbevelen. Die site heet Anime-Planet. Ik besloot gisteren om hier ook een account op te maken. Echt super handig, want nu vergeet ik niet meer bij welke episode ik gestopt ben en wat ik ook alweer wil kijken. Ook kunnen anderen zien welke series ik kijk, of ik ze volledig uitgekeken heb en welke serie ik helemaal niet ga kijken. Als je daar ook een account hebt kun je me toevoegen klik dan hier! Natuurlijk zal ik jullie hier op mijn blog ook op de hoogte houden over welke anime series ik aanbeveel etc. Er staan nog niet zo veel series bij watched, maar dat komt omdat ik bij veel series halverwege vergeten was bij welke aflevering ik was haha! Pas als ik een serie heb uitgekeken plaats ik het onder watched.


Lots of love,
Floor Flawless

No comments:

Post a Comment