Monday, July 22, 2013

My life on instagram #6

Hi lovely peeps! <3
Sorry dat ik de afgelopen dagen niks gepost heb, maar dat komt doordat ik het best wel druk had. Zo ben ik afgelopen zaterdag weer naar een meeting geweest en had ik mensen over de vloer. Gisteren ben ik helemaal vergeten dat het weer tijd was voor een insta overzicht, dus vandaar dat ie vandaag pas komt. 

Nagels gelakt in een licht paars met glitter, weer eens wat anders dan die donkere kleurtjes!

Mathijs kwam op bezoek, maar voor degenen die het nog niet weten, het is kort daarna uitgegaan. Ik zag hem toch meer als een goede vriend. 

Ik kwam tot de conclusie dat ik wat te weinig anime kijk haha... *verstopt zich onder de tafel*

Outfitje :D

Mijn camera pakketje kwam binnen yaaaay! Ik ben echt verliefd op mn nieuwe camera <3

Despicable me kijken met Jessica en Angel. Ikzelf vond er niet zoveel aan... ;o

Hello Kitty ijsjes NOMNOMNOM <3 

Wat heb jij de afgelopen 2 weken gedaan?

Lots of love,
Floor Flawless

No comments:

Post a Comment