Monday, July 29, 2013

Oude tijdschriften

Hi lovely peeps!
Sinds ik druk bezig ben al mijn spullen na te kijken, kom ik soms wat oude spullen tegen. Zo ook een stapel Fancy's. Helaas is het tijdschrift Fancy in 2011 gestopt. Ik vond het altijd een leuk blad om te lezen, maar zoiets neemt natuurlijk ruimte in. Naast Fancy heb ik namelijk een hoop andere soorten tijdschriften die nog steeds wachten om gelezen te worden en liggen een beetje te verstoffen.

Zoals je kunt zien begon het verzamelen van het blad in 2008, al herinner ik mij dat het eerste exemplaar wat ik had uit 2006 kwam. Helaas heb ik die al een hele tijd geleden weg gedaan. Ik heb besloten uit deze grote stapel wat inspiratie dingetjes te knippen en vervolgens de tijdschriften weg te gooien. Ik heb ze al meerdere keren gelezen en op deze manier creƫer ik weer ruimte voor andere dingen.

Hebben jullie de Fancy ook gelezen toen het blad nog bestond?

Lots of love,
Floor Flawless

9 comments:

  1. Wat leuk!!! Ik las vroeger de Fancy ALTIJD!

    ReplyDelete
  2. Ik was ook weg van het fancy tijdschrift. Ik weet nog dat ik 3 jaar geleden het zat te lezen in Turkije en niet veel later las ik dat Fancy ermee ophield :( maar nu vind ik cosmo girl en fashionista ook erg leuk ( en blogazine <3 ) en ik heb een STAPEL Girlz haha, ik wil ze telkens weggooien, maar ik had ook al het idee om er wat dingen uit te knippen, maar nog steeds niet gedaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ik heb zelf ook nog een hele stapel Girlz! liggen :3

      Delete
  3. Ik las het af en toe op vakantie,onlangs heb ik een hele stapel Joepie's weg gedaan.

    ReplyDelete
  4. Vroeger heb ik er heel wat gekocht!

    ReplyDelete
  5. Goed idee om ze te gebruiken om inspiratie dingetjes uit te knippen!

    ReplyDelete
  6. Ik las het heel af en toe. Maar wat een goed idee om inspiratie op te doen uit deze bladen!

    ReplyDelete
  7. Herkenbaar! Ik moet ook echt al mijn tijdschriften weggooien, ik knip er dingen uit en daarna ga ik er toch niets meer mee doen.

    ReplyDelete