Saturday, August 17, 2013

Amazing Youtubers: Liesjaa Anna

Hi lovely peeps! <3
Zo dat is lang geleden zeg, dat ik over een youtuber heb gepraat! Vandaag ga ik het hebben over Liesjaa Anna. Ik kende haar in het begin alleen via YouTube en hadden zo af en toe contact via Facebook. Tijdens het concert van Bullet For My Valentine hebben we elkaar in het echt ontmoet en sindsdien praten we heel veel met elkaar (de laatste weken dagelijks haha). We zijn ook bezig met plannen maken voor gezamenlijke video's, maar de afstand maakt het iets lastig. De plannen zijn er in ieder geval hihi!

Ze heeft 2 kanalen een Nederlandse en een Engelse. Laten we kijken naar wat video's van haar.

De eerste video die ik wil laten zien is eentje van haar Engelse kanaal. Ze heeft nog maar kort geleden een 2e kanaal gemaakt, dus op dit kanaal staan nog niet zoveel video's. Hier kun je onder andere tutorials vinden en stash video's


En dan natuurlijk haar Nederlandse kanaal. Een paar dagen geleden heeft ze een super lieve video over mij gemaakt! <3


Op dit kanaal kun je van alles vinden, zoals unboxing video's, maandelijkse updates en random vlogs. Zo heeft ze, geïnspireerd door mij, voor het eerst een tag opgenomen! Ze heeft de tag overgenomen door mijn artikel, super leuk! Het grappige is dat we trouwens heel wat gelijkenissen hebben qua antwoorden.


Al met al is Liesjaa een geweldige meid en ik hoop dat jullie haar ook leuk vinden!
Klik HIER om te abonneren op haar Nederlandse kanaal
Klik HIER om te abonneren op haar Engelse kanaal

Luff joe my girl <3

Lots of love,
Floor Flawless

3 comments: