Wednesday, August 28, 2013

Bloggersmeeting Leeuwarden

Hi lovely peeps! <3
Afgelopen zondag ben ik naar een bloggersmeeting geweest in Leeuwarden. Het was voor mij de eerste keer dat ik in Leeuwarden naar een bloggersmeeting ging. We gingen eerst de stad in en hebben daarna een terrasje gepakt. Het was erg gezellig en we hebben veel gelachen.

In het begin waren we met z'n zessen omdat de 7e persoon nog moest werken. De meiden die er waren zijn: Lisanne, Tineke (organisator), Angela, Dianda, Esther en Tineke. Ik kende de Tineke rechtsonder nog vanuit mijn jeugd omdat ik bij haar zusje in de klas heb gezeten. De Tineke rechtsboven was de organisator en volgde haar blog al net als die van Lisanne. Esther is een tijd lang gestopt, maar is net weer begonnen! 



Outfitfoto's van die dag komen nog, omdat ik die nog binnen zal krijgen van Lisanne. Ook mijn video laat nog even op zich wachten, vanwege andere video's die nog in de wachtrij staan. Wel kun je hier de outfitpost van Angela bekijken, waar ik de foto's voor heb gemaakt. Het was wel grappig dat ik haar Nikon in handen kreeg, de Nikon waar ik voorheen op school mee werkte. Ik snapte er niks meer van omdat ik mijn Canon nu zo gewend ben haha!

Lisanne heeft ook een video gemaakt die dag en die wil ik laten zien zodat jullie al een beetje een idee krijgen van die dag. Ik weet nog niet precies wanneer die van mij online zal komen, aangezien ik nog 4 andere video's in de wachtrij heb staan. 


Lots of love,
Floor Flawless

7 comments:

  1. Klinkt gezellig! En leuke blog heb je, volgen wij elkaar al?

    ReplyDelete
  2. Wat is het een leuk filmpje van Lisanne geworden, het was gezellig!

    ReplyDelete
  3. Het was zo gezellig! Nu al zin in de volgende keer!
    Liefs

    ReplyDelete
  4. Leuk artikel heb je ervan gemaakt meid, was echt erg gezellig. Ik heb je de foto's gestuurd en ben erg benieuwd naar jouw filmpje!

    ReplyDelete
  5. Het filmpje is echt heel leuk geworden, en het was super gezellig! :)

    ReplyDelete
  6. Ziet er erg gezellig uit!

    Liefs,
    Jamie

    ReplyDelete