Sunday, August 18, 2013

My life on Instagram #8

Hi lovely peeps! <3
Vandaag is het weer tijd voor een overzicht van mijn instagram foto's van de afgelopen 2 weken. Deze 2 weken zijn voorbij gevlogen en daarin kwamen leuke en minder leuke dingen voorbij. Laten we gaan kijken!


Haar verven eindelijk weer verven! Op deze foto had ik de geel er net in gedaan en liet het inwerken. En ik werkte natuurlijk mijn zwart bij vanwege mijn mega uitgroei haha.


Het eindresultaat! Helaas is mn lok toch weer meer groenig geworden doordat er tijdens het uitspoelen een beetje zwart overheen kwam.


Toch maar eens de laatste kledingkast opruimen


Het eindresultaat! Veel overzichtelijker en ik heb shirts die ik nooit draag weg gedaan, dus er is ruimte voor nieuwe dingen.


Dit knuffeltje kreeg ik een paar maanden geleden van Jelle en hij ligt nog steeds bij me op bed. Het is gewoon een cute knuffeltje ;3


Ready voor Into The Grave! Ik moest alleen wel heel snel, omdat ik de tijd verkeerd had ingeschat haha.


De eerste band die optrad was Stonehawk, een beginnend bandje uit Sneek.


Bliksem uit Belgiƫ, de enige band met een vrouwelijke vocalist die dag!


Met lieve Bryan tijdens de bands door. Hij heeft samen met wat anderen die dag goed op me gepast, omdat ik zonder medicatie daar heen was. Ik werd namelijk de dag daarna opgenomen in het ziekenhuis.


Heaven's Basement! Deze band vond ik echt GE-WEL-DIG! Helaas greep ik naast de drumstok van Chris, waar hij overigens nog sorry voor heeft gezegd op twitter haha. In November zie ik deze band weer!


Ontbijtje in het ziekenhuis op de dinsdagochtend, daarna mocht ik weer naar huis toe! Ik heb een artikel geschreven waarom ik in het ziekenhuis lag. Klik hier om dat artikel te lezen.


Bij thuiskomst zag ik gelijk deze superleuke kaart van mijn penvriendin Marije, met daarin een hele brief. (ze had er bladzijdes ingeplakt) Zij was ook bij Into The Grave maar ik heb haar niet gezien helaas :( *sadface*


Op Facebook kwam ik te weten dat ik op de voorpagina sta van de Huis aan Huis! Mijn tante bewaart het voor me, omdat we deze krant niet krijgen in mijn dorp.


In een rolstoel naar de dierentuin. Helaas begon het keihard te regenen en raakte ik mijn piercingballetje kwijt.


Ineens zag ik dat ik over de 70 abonnees heen was! Supertof, lets make it to 100subs <3

Wat hebben jullie de afgelopen 2 weken beleefd?

Lots of love,
Floor Flawless

4 comments: