Monday, September 23, 2013

Country Fair


Hi lovely peeps! <3
Afgelopen zaterdag was het zo ver, de Country Fair in Surhuisterveen. De buurtvereniging vierde hiermee het 40 jarig bestaan van de buurt Blauhûs. Er waren allerlei activiteiten te doen, maar ook werden er spulletjes verkocht door o.a kinderen van de buurt. Ook ik had mijn eigen stekkie om wat spulletjes te verkopen, maar in principe was ik daar om een fotoreportage te maken en een aftermovie. Het verkopen viel helaas ook tegen, maar heb toch een klein beetje geld verdiend, altijd handig!

Mutsje: ?
Vest: Kringloop
Shirtje: Nichtje
 Broek: Scooter
Schoenen: Kledingbeurs
Armbandjes: Goodiebag, Ziekenhuis en Frankrijk











De dag werd afgesloten met een veiling, maar helaas werd er op veel dingen niet geboden. Het was een lange dag, maar wel heel gezellig en gelukkig is het droog gebleven.  Voor mij was het een erg lange dag. Ik ben het gewend om door de weeks vroeg op te staan, maar de wekker ging om half 7 al. Gelukkig sliep ik bij mijn zus, een van de organisatoren. Pas in de avond kwam ik uitgeput thuis. Een dikke pluim voor de organisatie die maanden bezig is geweest met dit event op te zetten! Ik ben benieuwd of ze het volgend jaar weer gaan doen.

Lots of love,
Floor Flawless

No comments:

Post a Comment