Sunday, September 22, 2013

Foto's Madelon's bday meeting


Hi lovely peeps! <3
Vorige week zaterdag, was Madelon jarig. Dit vierde ze doormiddel van een meeting in Leeuwarden.  Ondanks de regen, waren we met een grote groep. We besloten bij het overdekte stukje tegen het Friesch Museum te gaan zitten. Tijdens de heenreis, zaten Sander en ik met een hele groep anderen in de trein. Raymond had zijn gitaar mee en ging gewoon zijn gang tijdens de rit. We hebben verder geen klachten gehad van andere mensen in de coupé. Deze keer heb ik niet zo veel foto's. Ook heb ik niet veel gevlogd, vanwege het weer. Toch zijn er weer een paar leuke foto's gesignaleerd.







Helaas zijn Sander en ik redelijk vroeg weer naar huis gegaan, omdat ik het erg koud had. Gelukkig was Madelon erg blij met de cadeautjes en was het erg gezellig!

Lots of love,
Floor Flawless

1 comment: