Saturday, September 14, 2013

Landen die ik graag zou willen bezoeken

Hi lovely peeps! <3
Altijd als ik met mijn ouders op vakantie ging, bleef ik in Nederland. De enige keer dat ik voor langere tijd in het buitenland ben geweest, was met excursie in klas 3 van de middelbare school. Ik ging toen naar London en heb daar een super leuke tijd gehad. Natuurlijk zijn er nog meer landen waar ik graag een kijkje zou willen nemen.

Noorwegen

bron

Zoals de meeste mensen inmiddels wel weten, spreek ik vloeiend Noors (Ik kan zelfs een beetje streek dialect) Een grote droom van mij is al jaren om daar naartoe te emigreren. De natuur is geweldig, de mensen zijn super lief en ik beheers de taal. Het enige nadeel is, dat het een best wel duur land is.


Japan

bron

Japan is het land van de Anime, Hello Kitty (!), Noodles en staat ook bekend om de Harajuku streetstyle. Anime kijk ik regelmatig en Hello Kitty verzamel ik. Noodles eet ik helaas niet zo vaak, maar vind het super lekker! Ik raak niet uitgekeken van de Japanse Streetstyle fotos's en zou dat graag met eigen ogen willen zien.


België
 
bron

Het voordeel wat je hier hebt, is dat je in een groot gedeelte gewoon Nederlands kan praten. Ook ken ik er een aantal mensen die ik super graag in het echt wil ontmoeten! Aangezien ik in het hoge Noorden woon, is België niet bepaald om de hoek. Mijn ouders zijn er een keer een weekendje geweest, met z'n tweetjes. Ik was toen best wel jaloers haha! Ooit komt er een dag, dat ik daar heen ga!

Welke landen wil jij graag bezoeken?

Lots of love,
Floor Flawless

4 comments:

  1. Ik wil naar Canada, maar zoals jij zegt lijkt Japan ook erg leuk!

    ReplyDelete
  2. Noorwegen is fantastisch! Japan trekt me niet zo, azie in het algemeen eigenlijk niet.. Doe mij maar Australie! En ik ben er al geweest, maar ik zou zo mijn hele leven in Amerika door kunnen brengen. Echt het land van m'n dromen!

    ReplyDelete
  3. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat iemand graag naar België ( of Duitsland ) wilt haha, maar ik ben er denk ook TE vaak geweest! Ik wil het liefste ooit naar Amerika. Dat staat echt boven op mijn lijstje. Daarna zou ik graag een keer naar Londen willen <3. Voor de rest wil ik ook graag naar: Portugal en Griekenland. En op een of andere manier begin ik opeens interesse te krijgen in China, Japan, Zweden, Noorwegen ( het noorderlicht <3 ) etc. Ja ik heb nog genoeg plekken te bezoeken, terwijl ik eigenlijk al best veel van de wereld gezien heb haha!

    ReplyDelete
  4. Ahh leuk artikel! In België ben ik al wel geweest, Noorwegen en Japan lijken me ook indrukwekkende landen. Verder zou ik echt naar Amerika willen. Lijkt me echt een geweldige ervaring.

    ReplyDelete