Tuesday, September 24, 2013

Liebster Award

Hi lovely peeps! <3
Deze week werd ik getagd door mijn vriendinnetje Renate met de Liebster Award. Deze award heb ik een hele tijd geleden ook gekregen. Super leuk om weer deze award te krijgen!

Regels:
-Vernoem degene die je heeft genomineerd
-De 11 vragen van degene die je heeft genomineerd beantwoorden
-11 vragen bedenken voor de nieuwe genomineerden
-Tag 10 mensen die jij nomineert
-Breng de genomineerden op de hoogte

liebsteraward
1. Wat wil je bereiken met je blog?
Mensen inspireren en informeren

2. Wat is je grootste passie?
Bloggen :)

3. Wat is je favoriete serie en/of film?
De misdaadserie NCIS

4. Wat is je favoriete trend op het moment? (qua fashion en make-up)
Om eerlijk te zijn hou me niet zo erg bezig met trends

5. Wat staat er hoog op je bucket list?
Rondreizen in Noorwegen

6. Wat is je favoriete seizoen en waarom?
Lente, omdat iedereen dan vrolijk wordt van het zachte weer. Het is dan nog niet heel warm, maar ook niet zo koud meer. Ik ben namelijk een koukleum haha!

7.Wat studeer je of wat wil je gaan studeren?
Ik zit in mijn 2e jaar van mijn studie Journalistiek&Fotografie

8. Wat is je favoriete thee smaakje?
Aardbei

9. Wat is je leukste herinnering?
Ik heb heel veel leuke herinneringen, maar eentje is toch wel spelletjes doen met mijn oma. De moeder van mijn moeder. Ze overleed toen ik bijna 8 was, dus dat is al 11 jaar geleden.

10. Wie of wat inspireert je?
Woody, de bassist van Our Last Night. Ondanks zijn drukke bestaan blijft hij altijd zen. Hij doet namelijk aan yoga en is daar in de vrije momenten mee bezig. Het plan is om met hem mee te doen als ze weer naar Nederland komen!

11. Wat is je favoriete make-up merk?
De budget merken Essence en Catrice. Ik vind dat ze hele fijne producten hebben. En het is daarbij wat meer betaalbaar dan andere merken.

Ik nomineer de volgende bloggers:
Dianda
Susanne
Saai wordt leuk
Manon
Tineke
Fleur
Hester
Angela
Esther
Amy-Denise

Dit zijn mijn vragen voor de genomineerden:
1. Wat doe jij het liefst op een regenachtige dag?
2. Wat staat op jouw herfst wishlist?
3. Welke trend kun jij nog steeds niet begrijpen?
4. Draag je liever lipstick of lipgloss?
5. Heb je een bijbaantje? Zo ja waar werk je?
6. Favoriete song op dit moment?
7. Waar koop jij je kleding het liefst?
8. Wat maakte jou deze week vrolijk?
9. Wat is je favoriete toetje?
10. Wie is je favoriete artiest/band?
11. Pak het eerste voorwerp wat je ziet, wat is het? (dus niet je laptop/monitor)

Lots of love,
Floor Flawless

2 comments:

  1. Aawh, en dat terwijl ik bijna niet meer blog! Ik zal kijken of ik er wat tijd voor vrij kan maken.

    ReplyDelete