Wednesday, October 9, 2013

Ik heb een nieuwe blog!

Er is weken aan gewerkt, maar mijn nieuwe blog is eindelijk in de lucht! Dit betekent dat ik vanaf nu niet meer op deze blog ga posten. Jullie kunnen me opnieuw gaan volgen op www.floorflawless.com
Voor mijn huidige bloglovin volgers is het overigens geen probleem, ik kan waarschijnlijk mijn volgers over laten zetten! Voor mijn volgers via GFC, ik heb op mijn nieuwe blog helaas geen GFC meer, misschien dat dat er nog weer bij komt, maar denk het niet.

Ik hoop dat jullie me gaan volgen op mijn nieuwe blog! I see you there! <3 

Het was een grote stap, maar ergens vind ik het ook wel weer prettig om met een schone lei te beginnen. Met deze blog heb ik veel problemen gehad met hosting (waar uiteindelijk ruzie mee is ontstaan) Hierdoor ben ik heel veel volgers kwijt geraakt wat ik erg jammer vond. Met de nieuwe start hoop ik dat het weer beter zal gaan. Het concept van mijn blog blijft in principe hetzelfde.

Lots of love,
Floor Flawless 

No comments:

Post a Comment