Tuesday, October 1, 2013

Outfit: Pin-up Punkrock Girl

Ik besloot weer eens creatief te zijn met een outfit. Deze keer besloot ik wat meer de richting van Punk op te gaan met mijn haar in pin-up style. Buiten was het opzich lekker weer en ik besloot in plaats van mijn basgitaar mijn akoestische gitaar mee te nemen naar buiten. Dat was overigens puur voor de foto's, want ik kan na al die jaren nog steeds niet gitaar spelen. Ik ben slecht in akkoorden onthouden haha! Vandaar ook dat ik een basgitaar heb aangeschaft, aangezien dat losse noten zijn.


 

Bolero: Henk ten Hoor
T-shirt:
Rokje: H&M 
Legging: Henk ten Hoor
Panty sokjes: Action
Pumps: Van Haren  



Bandana: ?
Oorbellen: Six
Ketting: Sieradenkistje
Handschoentjes: So Low
Armband met diamandjes: Joanne's Mode Accessoires
 Spikesarmband: Ziekenhuis 


Het komt trouwens bijna nooit voor dat ik pumps draag haha! Ik heb namelijk vrij zwakke enkels en kan er niet lang op lopen. Toch vond ik ze heel toepasselijk bij deze outfit. 

Wat vind jij van deze outfit?

Lots of love,
Floor Flawless

5 comments:

  1. Fucking Awsome outfit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik vind het afgezaagd want de style klopt niet helemaal want ze had een geruit rokje aan moeten hebben en een zwarte legging ipv gestreept

      Delete
    2. Dat de outfit geïnspireerd is op een bepaalde style hoeft niet te betekenen dat je ook precies hetzelfde aan moet als je inspiratiebron ;)

      Delete
  2. Leuke outfit! Ik vind de eerste foto heel mooi (:

    ReplyDelete